سوالات متداول

چگونه به از بانه اعتماد کنم ؟

مجموعه ازبانه در تاریخ 1-3-1399 فعالیت خود شروع کرده ازبانه دارای نماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن 

چگونه قبل از ثبت سفارش از ساخت اصلی کالا که برای کجاست اطلاع داشته باشم ؟

کشور سازنده روی کیفیت کالا را تاثیر ندارد وبرند معتبر که کیفیت کالارا تعیین می کند  وتنها به دلیل خط تولید ارزانتر است که بسیاری از کالا ها در کشور های به غیر از کشوراصلی سازنده تولید می شوند. 

شرایط 100روز گارانتی تعویض کالا چیست؟

فروشگاه از بانه به صورت اختصاصی گارانتی 100 روز پس از نصب محصول را ساپورت می کند. پس از نصب و راه اندازی دستگاه به مدت 100 روز در صورت بروز هر گونه مشکل یا خطا از بانه بر عهده ی هزینه های به وجود آمده می باشد. همچنین کار تعویض را در کوتاه ترین زمان و سریعا برای مشتری انجام خواهد داد.((گارانتی 100روزه شامل خرابی تمام برند های الکترونیکی وموتور دستگاه می باشد.))

آیا بعد از ثبت سفارش قیمت کالا تغییر می کند ؟

نه اصلا

چند روز پس از ثبت سفارش من ارسال می شود ؟

برای وسایل بزرگ خانگی که توسط باربری ویژه (ازبانه) ارسال میشود به صورت میانگین1الی3روز به دستت میرسد برای کوچیک که توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ارسال میشود مدت تقریبی تحویل کالا به صورت میانگین 2روز کار الی 5روز کاری است 

آیا محصولات گارانتی نصب در منزل بعد از تحویل را دارند ؟ معمولا نصب این گونه کالاها در صوتی که شرکت سازنده-توزیع کننده  ویا گارانتی کننده انها سرویس نصب توسط کارشناسان اموزش دیده را لازم بداند توسط شرکت یا نمایندگی های مربوط ارائه میشود  ((راننده های تحویل سفارشات ازبانه تنها وظیفه دارند سفارش را سالم به مشتری تحویل بدهند ونصب کالا در حیطه تخصص انها نیست.)) 

آیا محصولات گارانتی نصب در منزل بعد از تحویل را دارند ؟

معمولا نصب این گونه کالاها در صوتی که شرکت سازنده-توزیع کننده  ویا گارانتی کننده انها سرویس نصب توسط کارشناسان اموزش دیده را لازم بداند توسط شرکت یا نمایندگی های مربوط ارائه می شود.  ((راننده های تحویل سفارشات ازبانه تنها وظیفه دارند سفارش را سالم به مشتری تحویل بدهند ونصب کالا در حیطه تخصص آنها نیست.)) 

امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد ؟

بله تا قبل از تهیه و ارسال کالای در خواستی میتوانید سفارشتان را لغو و در خواست عودت وجه دهید.  

قابلیت ثبت سفارش از طریق تلفن وجود دارد ؟

بله مشتریان میتوانند در ساعت کاری با تیم ازبانه که شماره های فروشگاه تماس گرفته و سفارششان رابه صورت تلفونی ثبت کنند

پیگیری سفارش را چگونه انجام دهیم ؟

پیگیری سفارشات ثبت شده شما از طریق تماس تلفونی و با استفاده از فرم تماس باما میتوانید اخرین وضعیت سفارش خودتان مطلع شوید. 

کالاهایی که موجود نیستند قابلیت سفارش را دارند ؟

 بله شما میتوانید به صورت تلفونی کالایی را که ازبانه درج نشده است. درخواست سفارش دهید. درصوتی که کالای درخواستی در بازار موجود باشد تیم قوی ازبانه ان را برای شما تهیه خواهد کرد

فهرست

از زبان مشتریان

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم